Avalia√ß√Ķes de FEBO Oostzaan

Avalia√ß√Ķes recentes

4.0
Dennis Bouwman
18 outubro 2023

De patat was koud en mega zout.

R.J. Wapstra
6 julho 2023

Alles prima, maar waarom krijg ik een plastictoeslag van 2 x 0,30 terwijl ik geen plasticverpakkingen erbij heb zitten ? Alles in karton.

Ricky
9 junho 2023

Ik had een verschrikkelijke ervaring bij Febo. Voor de lunch plaatste ik een bestelling om 12:40 uur om op te halen. Ik arriveerde om 12:35 uur en vroeg of mijn bestelling al klaar was. "Nee, het komt eraan." Ik wachtte geduldig en zag hoe meerdere klanten de zaak binnenliepen en eerder vertrokken met hun eten dan ik. Ik vroeg nogmaals waar mijn bestelling bleef, omdat deze mogelijk al was opgeroepen voordat ik er was. Op dat moment liet ik mijn e-mail zien en er werd gezegd: "Oh, Uber, het duurt nog 10 minuten." Meer klanten vertrokken met hun bestellingen. Rond 12:53 uur zag ik dat mijn 2 patat en kip in de tas werden gedaan. Geen burger. Ik hoorde de medewerker vragen: "Is de burger klaar?" "Nee, ik heb hem niet voorbij zien komen." Om 12:58 uur ben ik weggereden met mijn eten. Mijn pauze was voorbij en nu moet ik dus overwerken. Ik heb dit netjes gemeld in de zaak, maar het personeel toonde totaal geen begrip. "Ja, ja, dat is gewoon zo. Misschien de volgende

Andrew Fraser
24 maio 2023

Op de locatie was op opgegeven tijd de bestelling nog helemaal niet klaar en wist men niet van mijn bestelling af. Moet tot 4 keer toe mijn bestelling doorgeven. Bijna weg gegaan zonder dat de bestelling compleet was. Verder was alles wel naar wens. Alleen dus een groot verbeterpunt voor het op orde krijgen dat de online bestelling goed worden ontvangen op de locatie.

Debby
7 fevereiro 2023

Alles prima. En op tijd klaar! Bestelling compleet. Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar!

Jos
23 novembro 2022

Snacks en patat online besteld voor 8 personen, bestelling opgehaald, zat er maar 1 bucket patat in, konden we weer terug. Tegenvaller!

Mike
18 novembro 2022

Voor de zoveelste keer bestelling niet compleet en grote frites worden in middel bakjes geleverd. Als je dan het nummer belt word er niet opgenomen. Tevens mosterd meegeven doen ze ook niet meer terwijl je dit wel aanvinkt tijdens je bestelling op internet. Hoge prijzen maar slechte service

Ferry Somer
8 novembro 2022

Online besteld, en betaald, voor onze vrijdag middag borrel. Mijn collega gaat het ophalen op de afgesproken tijd en de bestelling is kwijt. Kon hij nogmaals ter plaatse pinnen met de belofte dat men het uitzoekt en terugpint. Beiden niets ontvangen, helaas. Dure borrel zo.

Rolf
8 novembro 2022

Lekkere wings. Patat met verrukkelijke grillsaus. Snel gemaakt en lekker warm. Complimenten!

henk
2 outubro 2022

niet gereed op gemelde tijdstip

Ellis
26 setembro 2022

Wij bestelden altijd bij De Family in Oostzaan. Kwaliteit is daar sinds de komst van de nieuwe eigenaar beneden peil. Daarom nu bij FEBO besteld. Ondanks online bestelling stond deze op de afgesproken tijd niet klaar en moest nig gemaakt worden. Frites lauw, slap, bleek en smaakloos. . Kalfsvleeskroket niet zoals je van FEBO gewend bent. Jammer maar begrijp nu waarom het er niet druk is.

Denise
18 setembro 2022

Patat wordt zacht in de bucket

Anoniem
15 agosto 2022

Er zat geen zout op mijn friet, ik had online besteld. Toen ik in de Febo kwam werd er gezegd dat ik niets besteld had. Dat werd even vol gehouden en ineens kwamen ze er achter na toen heb ik uiteindelijk 10 minuten moeten wachten….. terwijl ik op een tijdslot gereserveerd had. Het was niet druk ofzo, er was gwn niet opgelet. Kan allemaal gebeuren, maar de manier waarop het ging was echt slecht!

R. Hooijschuur
20 abril 2022

Prima, vrolijk personeel en we kregen precies wat we verwachtten, de altijd goede Febo-kwaliteit

Fanny Smit
10 abril 2022

Online besteld voor afhalen. Om een bepaald tijdstip. Ik was een paar minuten eerder. Ik reed door de drive en melde mij. Meteen kon ik doorrijden en na een minuut kreeg ik alles mee. Alles klopte en was goed warm. Samen met mijn man heerlijk gegeten

Richard Swinkels
4 março 2022

online besteld en nog gaat het MIS. en het eten was deze keer slecht. dit heb ik nooit gehad bij de febo! voor nu geen febo meer.

Nancy
21 fevereiro 2022

Grote bestelling die tot op het laatste kroketje klopte en op de afgesproken tijd klaar. Top.

Iris Lok
10 dezembro 2021

De bestelling was incompleet. Er miste diverse items, telefonisch was de FEBO niet meer te bereiken om de bestelling aan te vullen. We hebben nog geen compensatie gekregen voor de te kort geleverde spullen. Delen van de bestelling waren koud (vijf minuten na het ophalen van de bestelling werd deze genuttigd) en de friet was erg zout en slap. Geen succes.

Daamen
14 novembro 2021

Heerlijk gegeten.

AJN
26 agosto 2021

beste bitterballen ever! grote bestelling geplaatst was op de afgesproken tijd klaar heel vriendelijk personeel goede service

Felix
15 agosto 2021

Eten was lekker en alles goed heet. M'n bestelde en betaalde grillsaus zat er niet bij helaas.

Julie
15 julho 2021
Daniella
22 junho 2021

Was heerlijk, miste alleen me moster bij me kroket, volgende keer beter

Jacob
14 junho 2021

Volgens het systeem kon ik pas na 25 minuten de bestelling afhalen. Het zou handig zijn om ook een "zo snel mogelijk" optie te hebben bij het bestellen.

Rene van wijk
7 maio 2021

Miste div spullen bij thuiskomst, tever weg om weer terug te gaan. Heb gebeld, ze hebben mijn naam opgeschreven en beloofde wat extra,'s als ik weer zou komen. Jammer, ben nu geld kwijt voor iets wat ik niet gehad heb, maar wel op verheugd

Vinni
30 janeiro 2021
Minou
5 janeiro 2021

Online bestellen is erg makkelijk en duidelijk met tijdstip per 10 minuten. Bestelling was op tijd klaar. Super vrolijke en vriendelijke medewerker die verschillende sausen aanbood. Lekkere borrelsnacks. Nog beter met vlammetjes en kaastengels.